Bestellen & Leveren

bezorgd door:

postnl-logo

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Uw bestelling wordt in behandeling genomen zodra wij de betaling hebben ontvangen. Op dit moment is het uitsluitend mogelijk om via iDeal, Paypal of Bancontact te betalen. Wij, onze leveranciers en de bezorgers doen er uiteraard alles aan om uw bestelde artikelen z.s.m. te leveren. Mocht dit onverhoopt door omstandigheden niet lukken, houd dan goed de Track&Trace code in de gaten voor actuele informatie.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Niets is net zo belangrijk als de levertijd. Voor Nederland geldt: op werkdagen voor 17.00 uur besteld, volgende dag geleverd. Artikelen die op voorraad zijn, heb je dus meestal de volgende dag al in huis. Artikelen die niet op voorraad zijn, zijn dus iets langer onderweg. Dit wordt aangegeven op de website.

Buiten Nederland
Orders buiten Nederland dienen voor 14:00 besteld te worden voor verzending op diezelfde dag. België, Duitsland en Luxemburg worden binnen 24 uur geleverd. Voor overige landen geldt dat de verzendkosten en verzendduur afhankelijk zijn van het gekozen land. De verzendkosten voor buitenlandse bestemmingen worden aangegeven op de website.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Nee, in verband met het beschermen van je gegevens is dit helaas niet mogelijk. Mocht de bestelling nog niet verzonden zijn, is het wel mogelijk deze te annuleren en opnieuw te bestellen.

Ik heb geen bevestiging gehad van mijn bestelling.
Als je bestelling in je account is terug te vinden, dan is je bestelling gelukt. Je ontvangt tevens ook een mail ter bevestiging. Mocht deze na een uur nog niet ontvangen zijn (check ook je spambox!), neem dan contact met ons op per e-mail op info@speelgoedkabouter.nl